تهران- مجله خبری انرژی و نفت- یک استاد دانشگاه ضمن اشاره به ضرورت تحلیل بسامان آینده کسبوکار از سوی بخش خصوصی، گفت: با توجه به مسائل روز دنیا، بخش خصوصی باید به دنبال بازاریابی در حوزه انرژی باشد؛ زیرا بازار انرژی در آینده فعال خواهد بود.
منبع: https://www.irna.ir/news/85259527/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%AF