اولین و مهم ترین مولفه در طراحی دکوراسیون داخلی قنادی ها استفاده کردن از رنگ ها قیمت طراحی داخلی مغازه است. مشتریان و خریدارانی که در مغازه ها و پاساژها به دنبال جنس و محصول مورد نیاز خود می گردند، معمولا کشش و گرایش خاصی نسبت به مغازه هایی که دکوراسیون شیک وزیباتری نسبت به بقیه مغازه ها دارند، پیدا می کنند و در وهله ی اول به داخل مغازه هایی با دیزاین و دکوراسیون زیبا و محصولات لوکس می روند. به طراحی نمای مغازه نیز باید توجه داشت و با توجه به رنگ و محصولات ارائه شده آن را انجام داد. این تعیین دکوراسیون باید به گونه ای باشد که ضمن استفاده ی بهینه از فضای موجود به بهترین شکل آن را تقسیم بندی کند تا علاوه بر ایجاد فضایی کافی و بخش هایی مجزا برای قرار دادن اجناس، سهولت دسترسی را نیز فراهم آورد. به دنبال طراحی دکوراسیون هستید؟ تیم طرح اشل با طراحی دکور ویژه و خاص کمک بسیاری در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاه به شما خواهد کرد. برای دکوراسیون قنادی می توانید از سبک کلاسیک کمک بگیرید.
در این مورد میتوانید از کارگاه تابلوسازی موتیفا کمک بگیرید. از طرفی دیگر برف و باران نیز لکه خاصی بر روی این نوع متریال باقی نمی گذارند. پوشش محافظی نیز بر روی چسب ضد خش قرار داده می شود. دیوار رو به رویی مغازه نیز مکان بسیار مهمی برای دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه است تا نظرات را بیشتر به خود جلب کند. بهتر است از فضاهای بزرگ برای فروشگاه دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید تا مبلمان به خوبی خود را نشان بدهند و مشتری بتواند تمام جزییات را بررسی کند. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به بررسی نکات مهم و ایده های جذاب طراحی دکوراسیون فروشگاه ها می پردازیم. مهم ترین نکات در خصوص طراحی داخلی مغازه طلا فروشی را بررسی کردیم. نما و ویترینی که در یک فروشگاه میتواند مشتری را بهشدت جذب کند، درجایی دیگر میتواند مشتری را فراری دهد! استفاده از تابلوهای نئونی برای جذب مشتری در سردر رستوران های مختلف بسیار متداول است چون در شب می درخشد و جلب توجه می کند.
بعد از آن باید توجه کنید که لباس ها طوری چیده شده باشند. طلافروشی جز مغازههایی میباشد که برای خرید از آنجا مشتری نیاز به دیدن تمامی طرحها و مدلها دارد به همین دلیل ویترین مغازه و قسمت داخلی مغازه باید طوری طراحی شود که همه آنها به راحتی قابل رویت باشند تا مشتری طبق سلیقه خود طلای مدنظر خود را بتواند انتخاب کند علاوه بر این باید همه طلاها در داخل باکسهای شیشه ای و یا قسمتهایی باشند که امنیت کامل را داشته باشند. دکور و قفسه ها را طوری طراحی نمایید که در مرتب ترین حالت، به راحتی قابل دیدن باشد.
این پلان شامل قرار دادن قفسه ها یا باکس ها در خطوط مستقیم برای ایجاد یک فضای سازمان یافته و مرتب است. می توانید بین شال و روسری ها تقسیم کننده های قفسه قرار دهید تا مطمئن باشید که روسری و شال ها همان طور که تا شده اند مرتب سر جای خود باقی می مانند. شال و روسری از جمله محصولاتی است که دارای جایگاه خاصی در بین بانوان است. روسری های ابریشمی را باید با یک گیره محکم کنید تا از سر خوردن شان جلوگیری شود. واقعیت این است که هدف از طراحی ویترین یک فضای تجاری، این نیست که صرفا خاص و متفاوت با سایر فروشگاه های مشابهش به چشم برسد، بلکه دیزاین آن باید به نحوی باشد که بیینده را ترغیب به ایستادن، تماشای اجزا و محصولات فروشگاه و نهایتا ورود به درون مغازه کند.
دسته سوم: فروشگاههای بزرگ مقیاس: فروشگاههای بزرگ مقیاس معمولا به برندها و یا کسب و کارهای بزرگ اختصاص دارند و هدف از نورپردازی در این نوع فروشگاهها، هدایت درست و صحیح مشتریان به سمت محصولات جدید و بهترین محصول است. در داخل دسته اولی که هنوز یافت می شود اما دیگر رایج نیست. دسته بندی کالاها در دسته ها یا بخش های زیبا یک استراتژی عالی است، اما ببینید آیا می توانید جایی برای کالا های متقابل در محصولات مختلف پیدا کنید. مثالی از راه حل های ابتکاری که در فروشگاهها برای هدایت مشتریان به بخش محصولات کودک استفاده می شود، استفاده از نقش ردپای حیوانات روی زمین فروشگاه و در جهت راهنمایی آنها به بخشی از فروشگاه است که برای کودکان جذاب بوده و احتمال فروش را بالا می برد. ارتفاع ویترین ها: به جای استفاده از ویترین های سرتاسری، بهتر است تا از ویترین هایی با ارتفاع بلند و البته قابلیت دید بالا استفاده کنید. نمای کامپوزیت مغازه با قیمت مناسب و تنوع بالا در طرح و رنگ عرضه میشود. اغلب برای یک عمر کوتاه طراحی شده است، با مواد ارزان قیمت که به بافت بصری گستردهتر احترام نمیگذارند.و جذب مشتری بسیار پایینی دارد.
پس اطلاع از لیست قیمت آجر ها به صورت روزانه، فقط با تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود. آگاهی به این مفهوم است که شما از جزییات طرحی که در ذهن دارید، خواسته های خود برای جلب مشتری، نیازمندی های محیط و جزییات مرتبط دیگر کاملا اطلاع کسب نمایید. شاید بسیاری از افراد که مصرف کننده و یا نصب کننده کامپوزیت نمت هستند، اطلاع کافی از متریال به کار رفته در این محصول را نداشته باشند. به طور تقریبی ورق های کامپوزیت با ابعاد کلی 4 متر مربع تولید می شوند. به طور کلی بهتر است دکوراسیون مغازه های پوشاک زنانه شیک و متفاوت باشند زیرا اغلب خانم ها جذب مغازه ها با دکوراسیون مدرن و به روز می شوند. در طراحی مسیر حرکت مشتری نکته مورد توجه اين است که دکوراسیون مغازه بايد به گونه ای باشد که مشتری مجبور شود کل مسير را طی کند. و به توجه به آنها چیدمانهای مختلفی را طراحی کرده و بهینهترین آنها را انتخاب کنيد. بنابراین باید بدانید چه موقع متوقف شوید و موارد زیادی را اضافه نکنید. به هیچ عنوان از اهمیت فضای تردد مشتری در فروشگاه غافل نشده و آن را فدای دیگر موارد نکنید.
طراحی نمای بیرونی رستوران در قیاس با طراحی داخلی از اهمیت بیشتری برخوردار میباشد.بنابراین، ما باید درباره نکات موثر در طراحی نمای رستوران جستجو کنیم. یکی از استراتژیهای اصلی فروشگاه ها، طراحی نمای مغازه تابلوسازی سردرب یا نمای بیرونی است. اگر می خواهید از رنگ خاصی استفاده کنید، آن را به عنوان یک رنگ مکمل اجرا کنید. بدین ترتیب تنها با انتخاب متریال مناسب نمی توان نمای داخلی و نمای بیرونی یک ساختمان را به زیبایی اجرا کرد، بلکه داشتن تخصص نیز لازم و ضروری است. بدین ترتیب در هنگامی که نمای کامپوزیت اجرا شده است، می توان در مدت زمان کوتاهی با بهترین کیفیت ممکن ورق های کامپوزیت را تمیز کرد.
به دفعات مشاهده شده است که افراد کم تجربه و غیر متخصص در اجرای کامپوزیت نما ناتوان بوده و معمولا با کمترین کیفیت ممکن این کار را انجام می دهند. مشتری می بایست روی مبلمان مورد نظرش بنشیند و محصول شما را از جنبه های مختلف تست و تجربه کند. بنابراین یکی از ویژگیهای گروه مغازههای قدیمی و سنتی(بازارها یا بازارچه ها) این است که به راحتی با اجرای طرح های مدرن آسیب می بیند. مغازه موبایل فروشی باید با نورپردازی زیاد به یه جای بزرگ و دلباز تبدیل بشه، دکور این مغازه بهتره مدرن باشه. به جای تعبیه قفسه های بزرگ برای جواهرات و المان های کوچک می توانید شلف های دیواری با اندازه های مناسب نصب کنید. البته می توانید جزیره را در گوشه بذارید.
به بیان دیگر باید طراحی ویترین در تبریز را به صورت تخصصی آنالیز کرده و بر اساس نیاز مشتریان تغییر داد. برای اجرای نمای کامپوزیت نیاز است ابتدا طراح و متخصص، کار را بازدید کرده و بر اساس ابعاد موجود، ورق های کامپوزیت سفارش داده شوند. یکی از مزایای اصلی اجرای اجرای نمای کامپوزیت ، وزن سبک این متریال به شمار می رود. تمامی مواردی که در قسمت فوق گفته شد باید در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه نیز رعایت با این تفاوت که در انتخاب رنگها باید دقت شود و از رنگهای مردانه بیشتر استفاده شود. ارائه ی ایده های جذاب و خلاقانه در دنیای تجارت و کسب و کار بسیار حائز اهمیت است و امروزه دکوراسیون مغازه عامل اصلی برای جذب مشتری بیشتر و فروش بیشتر صاحبان مشاغل و حتی ایجاد ارتباط بهتر بین فروشنده و مشتری می باشد.
فروشگاه ها و مغازه های لوازم آرایشی بهداشتی، بهشت کوچکی از تجمل و اهمیت دادن به خود هستند که بیش از همه نزد خانم ها محبوبیت دارند. توجه کنید که استفاده از بیش از 4 نوع مصالح نمای ساختمان شلوغ و زشت می کند. بی شک شما که در حال مطالعه این مطلب هستید بارها شاهد عدم رونق تجاری یک فروشگاه و به عبارتی ورشکستگی مالک آن بوده اید و بهتر است بدانید، در بسیاری از کسب و کارها ، نقش ویترین در جلب توجه یا ایجاد احساس بد در مشتری بسیار برجسته است. ایرانادکور، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور، بهترین و موفق ترین پروژه های دکوراسیون فروشگاه ها و مراکز تجاری را در جنوب کشور ارائه می دهد. نمای مغازه مشابه نمای تجاری از جمله مواردی است که در جلب نظر مشتری اثرگذار است. در مطالب قبلی دکوراسیون مغازه موبایل و دکوراسیون داخلی نمایشگاه اتومبیل را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون مغازه کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید. نمای خارجی رستوران تا اندازه ای می توانند سبک طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران را نشان دهد.
در این سبک برخلاف سبک رومی از تزئینات زیادی استفاده نمی شود. طراحان و معماران سعی میکنند همراه با این نما از درب و پنجره آلومینیومی استفاده کنند. همیشه سعی کنید اجناس و قفسهبندی را به گونهای در دکور مغازه بچینید تا در معرض هرچه بهتر دید مشتری باشد، و او بتواند به سادگی انتخاب کند. با نشان دادن محصولات جدید در صفحهی نمایشگر، شما می تواند در او احساس نیاز به محصول جدید را ایجاد کنید. تارگت می داند مشتریانی که برای خرید لباس شنا به فروشگاه آمده اند، احتمالاً به ضد آفتاب هم احتیاج دارند، بنابراین آن ها به طرز هوشمندانه ای محصولات مرتبط را در کنار هم قرار می دهند. بی شک می دانید که برای دیزاین و چیدمان یک فروشگاه یا مغازه فروش لباس پیش از هر چیز لازم است. ویژگی نمای مغازه های سنتی عمدتاً از استفاده از انواع طرح ها، مواد، رنگ و تایپوگرافی ناشی می شود که همه به صورت جداگانه مونتاژ شده یا توسط طراحان و تابلو سازان متخصص به کار می روند. نمای مغازه های سنتی موجود یا قسمت هایی از جلوی نمای مغازه تاریخی که از قبل باشد، به منظور حفظ و حفاظت از ویژگی منطقه باید وجود داشته باشد.
این رویکرد را که شهرداری منطقه، برای جلوی مغازه ها و تابلوهای فروشگاه ها در مناطق مختلف،اعمال خواهد کرد، مشخص می کند. شما باید پیش از آنکه تصمیم بگیرید تا نمای مغازه را بازسازی کنید؛ باید میزان بودجه ای که نیاز است تا برای این کار اختصاص بدهید را مشخص کنید. این موارد تنها بخشی از آپشن های است که شما در پیش روی دارید. در نگه داری این گیاهان کوشا باشید که آفت نداشته باشند و حشرات یا حیوانات موذی در بین گیاهان حرکت نکنند. برای این منظور باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. با ما در لینک های زیر همراه باشید. این باید شامل تجزیه و تحلیل شخصیت «منظره شهری» و ویژگیهای ساختمان در منطقه، همراه با ارزیابی تأثیر بصری ایجاد شده و جذب مشتری توسط طرح پیشنهادی باشد.